Jako interiéroví designéři určitě pracujete kromě návrhů i na svém marketingu. Propagace ale není nikdy dost a tak vám dnes nabízím 4 tipy na místa, kde můžete prezentovat svou práci. Některé jsou možná obligátní, ale některé třeba i netradiční – a o to víc můžou být účinné.

1. Na svém vlastním blogu

Jestli nemáte blog na svých webových stránkách a nepřidáváte tam všechny své návrhy a realizace, s patřičným příběhem a třeba i informacemi ze zákulisí – jak návrh či realizace probíhají, tak přicházíte o hodně účinný nástroj sebe-propagace. Vím, že jsem tady zmiňovala mockrát, jak moc je blog důležitý. A říkám to znovu :-)

2. Na serverech nabízejících možnost udělat si profil designéra

Weby jako biano.cz nebo favi.cz jsou skvělé v tom, že sdružují pod jednou střechou spoustu výrobců nábytku a doplňků a taky designérů. Můžete si tam vytvořit svůj profil a nahrát fotografie Vašich realizací – takové Vaše portfolio, které navíc můžete kdykoli aktualizovat a doplňovat. Potencionální zákazníci si Vás tam pak mohou najít.

3. V místních novinách

Tyto tiskoviny většinou město nebo obec rozesílá zdarma do schránek občanů. Máte zajímavou realizaci ve vaší čtvrti? Podíleli jste se třeba na interiéru nového obchodu? Nebo kavárny? Nebojte se napsat do redakce a nabídněte článek a fotografie. Nezapomeňte, že novináře i čtenáře zajímá hlavně příběh…

4. Na místní veřejné nebo kulturní akci, trhu, konferenci…

Poptejte se organizátorů tématicky příbuzných akcí ve vašem okolí (malá nápověda: někde tam, kde předpokládáte, že budou vaši ideální zákazníci). Třeba bude možná i prezentace firem/odborníků. Třeba si budete moct postavit stánek s Vaší prezentací – stačí malířský stojan nebo dva, velká nástěnka s fotografiemi vašich realizací a vizitky nebo letáčky…

Máte další tip na místo, kde se prezentovat, který se vám osvědčil? Napište nám do komentářů!