První schůzka s novým klientem (ať už je to vaše úplně první v kariéře nebo už jste jich absolvovali mnoho) je v celém procesu navrhování interiéru naprosto stěžejní. Na ní stojí a leží všechno ostatní. I to, zda zakázku vůbec dostanete. Proto jsem připravila takový 3 dílný mini seriál o tom, jak první schůzku v pohodě a s přehledem zvládnout.
V tomto prvním dílu se podíváme na to, co vás asi před první schůzkou trápí nejvíce – pokud je to totiž skutečně první nebo jedna z prvních schůzek s vašimi úplně prvními klienty, je jasné, že budete asi dost nervózní.
Moc dobře si vzpomínám na svojí první. Byly to pěkné nervy. Manžel mě dovezl až před dům a já poněkud mimo sebe jsem šla, srdce až v krku. Šlo o mladé manžele s dítětem, kteří se přistěhovali do bytu v novostavbě. A jak už to často bývá, dispozice bytu vůbec neodpovídala jejich potřebám. Měli obrovský obývací pokoj, ale jen 1 ložnici a přitom chtěli vytvořit někde pokojíček pro dceru a zároveň si uchovat soukromí na spaní. Takže to byla na první zakázku i dost výzva – nejen zařídit byt po designové stránce ale i bourat a stavět nové příčky… A ačkoli jsem si v tu chvíli vůbec nedovedla představit, jak to zvládnu, musela jsem působit profesionálně a důvěryhodně… Asi se to povedlo, protože zakázku jsem dostala :-). Ale vím přesně, jaký to je pocit, když vás první schůzka teprve čeká.
Pokračování článku je pouze pro členy Online designérského klubu.
Chcete – li pokračovat ve čtení, staňte se členem a zaregistrujte se.
Jste již v klubu? Přihlašte se.
Trackbacky/pingbacky