Reference, neboli hodnocení vašich služeb vašimi zákazníky, jsou neuvěřitelně účinným nástrojem a nejlepší reklamou pro vaše podnikání. Působí totiž přímo kouzelně na vaše budoucí zákazníky díky tomu, že dodávají vašim službám potvrzení reálnosti a kvality. Někdo jiný před tím využil vašich služeb a byl spokojený. Můžete mít propracované webové stránky a reklamní texty, ale to, co o vás říkají jiní lide má 10x větší sílu a schopnost přesvědčit další potencionální zákazníky.
Zamyslete se, jak vy sami nakupujete, třeba na internetu. Díváte se na hodnocení zboží uživateli, kteří je koupili před vámi? Jakou váhu dáváte popisu prodejce a jakou hodnocení od kupujících?
Hodnotné reference jsou tedy pro vaše podnikání naprostou nezbytností.
Jak to ale udělat, abyste získali úžasné reference a díky nim nové a nové zákazníky (a nové skvělé reference)?
Pokračování článku je pouze pro členy Online designérského klubu.
Chcete – li pokračovat ve čtení, staňte se členem a zaregistrujte se.
Jste již v klubu? Přihlašte se.
Foto: jill111/Pixabay.com