reference-pinReference, neboli hodnocení vašich služeb vašimi zákazníky, jsou neuvěřitelně účinným nástrojem a nejlepší reklamou pro vaše podnikání. Působí totiž přímo kouzelně na vaše budoucí zákazníky díky tomu, že dodávají vašim službám potvrzení reálnosti a kvality. Někdo jiný před tím využil vašich služeb a byl spokojený. Můžete mít propracované webové stránky a reklamní texty, ale to, co o vás říkají jiní lide má 10x větší sílu a schopnost přesvědčit další potencionální zákazníky.

Zamyslete se, jak vy sami nakupujete, třeba na internetu. Díváte se na hodnocení zboží uživateli, kteří je koupili před vámi? Jakou váhu dáváte popisu prodejce a jakou hodnocení od kupujících?

Hodnotné reference jsou tedy pro vaše podnikání naprostou nezbytností.

Jak to ale udělat, abyste získali úžasné reference a díky nim nové a nové zákazníky (a nové skvělé reference)?

Pokračování článku je pouze pro členy Online designérského klubu.

Chcete – li pokračovat ve čtení, staňte se členem a zaregistrujte se.

Jste již v klubu? Přihlašte se.

Foto: jill111/Pixabay.com

Tato stránka používá cookies v souladu s Podmínkami ochrany osobních údajů. Pokračováním s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close