Proč služba interiérového designéra není pro každého

autor Jana Pěkná on Leden 12, 2016 in podnikání with 8 komentářů

sluzba-designera

Když začnete podnikat v oboru interiérů, možná budete mít pocit, že vaším zákazníkem může být kdokoli, kdo zařizuje interiér. To je ale velký omyl. Čím dříve si uvědomíte, že tato služba není pro každého, tím dříve začnete přitahovat ty správné (platící) klienty.

Pravda je, že ačkoli každý člověk někde bydlí, ne každý si objedná designéra. Stejně, jako si každý neobjedná domů uklízečku, chůvu pro děti nebo si nenechá vozit nákup.

Služba interiérového designéra je určitým druhem luxusní služby. Není pro každého, ale jen pro toho, kdo si takové služby bude opravdu vážit a dokáže ocenit její výstup.

Tím rozhodně neříkám, že je to služba jen pro “bohatou” klientelu. I s malým rozpočtem může klient chtít využít designéra – možná tím spíše by měl, protože pokud mu záleží na výsledku, designér dokáže i s malým rozpočtem udělat interiér, který bude vypadat dobře. Ale klient musí být do služby designéra ochoten investovat – a musí vědět, že když to udělá, tak se mu to vyplatí.

Pokračování článku je pouze pro členy Online designérského klubu.

Chcete – li pokračovat ve čtení, staňte se členem a zaregistrujte se.

Jste již v klubu? Přihlašte se.