table-791584_1280

Možná vám připadá odpověď na otázku, proč si lidé najímají bytového designéra, zcela jasná. Někdo ale může mít trochu zkreslené představy a někdo třeba nad touto otázkou nepřemýšlí vůbec. Pro studenty, absolventy i zájemce o studium oboru interiérového designu je ale dobré si uvědomit, co vlastně zákazníci chtějí. Proč chtějí využít jeho služby? Co od něj očekávají? Pokud v tom bude mít designér jasno, dokáže do svých klientů lépe vcítit a lépe splnit jejich představy.

Částá je také obava, zda vůbec je na trhu o službu designéra zájem. Proč by si někdo chtěl nechat navrhnout interiér? Pouštěl někoho do soukromí? A nechal si diktovat, jak má jeho bydlení vypadat? To je mylná představa vycházející z neznalosti samotného principu služby bytového designéra. Tato služba rozhodně není o tom, že designér klientovi “nutí” své představy a nápady. Vždy jde o tvorbu prostoru na míru klienta, podle KLIENTOVÝCH potřeb a představ. Které ale designér dokáže pojmout tak, že vše je ve výsledku nejen krásné na pohled, ale i praktické a ergonomické. Designér je pro klienta partnerem, který mu pomáhá na cestě za jeho vysněným bydlením (nebo jiným prostorem – prodejnou, kavárnou či restaurací atd.)

Pojďme se tedy podívat na 6 důvodů, proč lidé nejčastěji volí službu interiérového designéra.

  1. Nedostatek času – na zařizování, vymýšlení, hledání inspirace, obíhání obchodů, měření, plánování atd.
  2. Skvělý výsledek bez práce – klient chce vše vyřešit podle svých představ, ale nejlépe na klíč, aby s tím měl co nejméně starostí a nemusel nic řešit
  3. Nedostatek znalostí – klient nedokáže vyřešit prostorově daný interiér, tak aby obsahoval vše, co potřebuje, neumí vybrat a sladit barvy atp.
  4. Nerozhodnost – klientovi se líbí spousta věcí, ale ví, že vše v interiéru mít nemůže. Neví, co se k sobě hodí a co ne. Nemá jasno ve svém vlastním stylu a potřebuje s tím pomoci.
  5. Omezený rozpočet – klient má k dispozici jen určitou sumu peněz a neví, jak nejlépe ji využít, aby v interiéru bylo vše podle jeho představ. A také se možná bojí případných nákladných chyb
  6. Snaha ukázat se – někteří klienti se chtějí svým interiérem chlubit a chtějí, aby vypadal co nejlépe

Co potřebuje váš klient? Vždy se snažte ho odhadnout a zjistit, co nejvíce potřebuje. Lépe pak dokážete jeho představám vyhovět.

Tato stránka používá cookies v souladu s Podmínkami ochrany osobních údajů. Pokračováním s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close