Emily Henson je britská interiérová stylistka, která pracuje pro takové značky jako IKEA, Anthropologie nebo Target. Díky tomu sama nejlépe ví, že fotky pro časopisy a do katalogů věhlasných značek jsou o něčem úplně jiném než skutečné domovy skutečných lidí.

A o tom je její knížka Life Unstyled, která mě nadchla jednak tím, jak je krásně zpracovaná – je opravdu radost ji jen držet v ruce – a jednak svým obsahem. Je plná interiérů, které by se možná tak úplně nehodily na titulní stránky magazínů o bydlení, ale zato z nich dýchá osobitost a kreativita jejich majitelů.

Bydlení bez stylingu

Celou knihou se prolíná několik myšlenek:

Porušujte pravidla – pokud zařizujete interiér sami pro sebe, nikdo vás nemůže nutit dodržovat jakási pravidla, když vy osobně to cítíte jinak.

Kreativita před spotřebou – tohle krásně ladí s tématem slow designu, o kterém jsme mluvili minulý týden, stejně jako další myšlenka.

Bydlení bez stylingu

Pracujte s tím, co máte – není třeba pořád nakupovat nové a nové věci, jen abyste byli trendy a váš byt byl “jako ze žurnálu”.  A co když máte nějaký kousek, který milujete, ale není tak úplně “krásný”? No a co?

Bydlení bez stylingu

Těšit se z nedokonalosti. Právě ty malé nedokonalosti, zvláštnosti, výstřednosti, vlastnoručně vyrobené věci, obrázky od dětí, suvenýry z dovolených – to vše co vám dělá radost, i když to nevypadá úplně dokonale – byste právě ve svém domově mít měli.

Bydlení bez stylingu

V takových interiérech se opravdu bydlí a žije a obyvatelé se tam cítí dobře. Nejsou to nějaká muzea nebo výstavní prostory, které mají obdivovat návštěvy nebo čtenáři časopisů…

Knížku v případě zájmu pořídíte zde.

 

Tato stránka používá cookies v souladu s Podmínkami ochrany osobních údajů. Pokračováním s tím souhlasíte. Více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close