jak-najit-klienty-interierovy-designer

Když jsem začínala podnikat jako interiérová designérka, žila jsem dost dlouho v mylné přestavě, že když budu mít krásné webové stránky, tak klienti si mě najdou a bude vše super. Díky tomu jsem dnes expertem na WordPress (i když i to se hodí :-)), ale ztratila jsem neskutečné množství času tvořením a neustálým vylepšováním webových stránek. Psala jsem taky články na blog, sdílela je na Facebooku. Ale zákazníci nikde.

Bylo by úžasné, kdyby zákazníci „chodili sami“, přišli jako nějakým kouzlem na náš web, nadchli se pro naší práci a nemohli se dočkat, až s námi začnou pracovat na svém projektu.

Problém je, že takto to nefunguje. Vysněný klient totiž nemůže jen tak přijít, když ani vy sami nevíte, kdo vlastně váš vysněný klient je a jak vypadá.

Takže co dělat?

Pokračování článku je pouze pro členy Online designérského klubu.

Chcete – li pokračovat ve čtení, staňte se členem a zaregistrujte se.

Jste již v klubu? Přihlašte se.

Foto: Pixabay.com