Všichni designéři chtějí samozřejmě být úspěšní. Chtějí se živit tím, co je baví dělat. Chtějí mít skvělé klienty a příjmy odpovídající jejich kvalifikaci. Konkurence je ale velká a dnes je na trhu možná několik set interiérových designérů a architektů. Všichni jsou odborně vzdělaní, umí kreslit 3D vizualizace, mají všechny předpoklady k tomu, aby odvedli kvalitní práci pro klienta. Jak tedy mezi nimi prorazit?
Chcete-li být úspěšnými designéry a mít skvělé klienty a dostatek zakázek, pak musíte udělat jednu věc – být jedineční. Odlišit se.
Častou chybou, kterou pořád dokola vidím je, že se nováček snaží co nejvíce přiblížit ostatním – své konkurenci. Podívá se, jaké mají ostatní webové stránky. Podívá se, co nabízejí za služby a kolik stojí. To jistě není zcela špatně – určitě je dobré mít přehled o tom, co trh nabízí a žádá. Ale když se podíváte na několik desítek webových stránek interiérových designérů, získáte dojem, že jsou vlastně všichni stejní. Podobné (moderní, elegantní, většinou bílé) webové stránky. Všichni se snaží potencionální zákazníky zaujmout stejnými texty (oblíbené „navrhuji podle představ zákazníka, na míru vašemu stylu…“) – pořád dokola. Nuda. Jak si pak má klient vybrat toho správného designéra? Podle čeho se má rozhodnout? Jak má vědět, že si spolu s designérem „sednou“ stylově i povahově?
.
.
.
.
.
Vím, že udělat takový krok a vystoupit z davu může být těžké. Proto jsem pro vás připravila ke stažení PDF pracovní list, který vám v několika otázkách a cvičeních pomůže najít v sobě vaše pravé já a projevit ho i ve vašem podnikání. Stáhněte si ho.
Pokračování článku a PDF ke stažení je pouze pro členy Online designérského klubu.
Chcete – li pokračovat ve čtení, staňte se členem a zaregistrujte se.
Jste již v klubu? Přihlašte se.
Chápu, ale doporučit, abychom raději neklikali na ještě k tomu aktivní odkaz Berthillon, to se Vám fakt povedlo…
Á tak to vidíte, mimoděk jsem projevila svůj smysl pro humor a tím svou osobnost :-). Jsem ráda, že jsem Vás pobavila a teď je řada na Vás! Tedy doufám, že jsem Vás nejen pobavila ale i inspirovala k tomu, aplikovat rady z článku ve Vašem vlastním podnikání!