Abyste mohli navrhovat interiéry na míru svým zákazníkům, musíte jim dobře porozumět. Musíte mít jasno v tom, jaké jsou jejich hodnoty a postoje, v čem se cítí dobře, jakým způsobem třeba reagují na barvy…

V případě mladé generace to možná může být oříšek, zvlášť pokud nejste zrovna plus mínus stejného data narození. Některé požadavky mladých vám můžou připadat bláznivé a nepochopitelné.

Protože ale mladá generace pomalu dorůstá věku, kdy jsou pracovně aktivní a vydělávají (a ne málo), stávají se zajímavou cílovou skupinou. Chtějí si zařizovat své první byty – a chtějí se odlišit!

 

Čím je zařizování pro mladé jiné?

Například na světových veletrzích se poslední dobou objevují sedačky, které jsou velmi nízké, mají nízké opěrky, jsou složené z modulů, které se dají různě přesunovat. A buďme upřímní – sedět se na nich moc nedá. Zato různě povalovat ano – a to je to, co právě mladá generace chce!

Víte, jaké místo v interiéru je pro mladé lidi nejzásadnější? Podle výzkumů je to postel! A to nejen na spaní, tráví v ní velké množství svého volného času – sledováním videí, hraním her, čtením, jídlem… Zkrátka žijí
v posteli! A proto je potřeba se návrhu tohoto místa zvlášť věnovat.

Pochopit potřeby mladé generace je pro designéra velmi důležité. Můžete dostat na starost zařízení pokoje
pro studenta nebo teenagera. Ale také se můžete dostat k návrhu komerčního interiéru – obchodu, kavárny, hotelu – které budou určené právě pro tuto generaci. A musíte vědět, co budoucí návštěvníky přiláká, co je chytne za srdce, co je do podniku přivede a co je bude motivovat se tam také vracet.


V našem Online designérském klubu
proběhla přednáška, která vám všechny taje potřeb a přání mladé generace odhalí.

Podívejte se zde na krátký sestřih a pokud se chcete dozvědět více, není nic jednoduššího, než se připojit ke skupině – už více jak 100 designérů – kteří chtějí být o krok napřed :-)