V dubnu se konal v Miláně světoznámý veletrh a tak i u nás v klubu bude květen o Miláně. Ale nečekejte pár fotek a útržkovitých informací.

Máme pro vás pěkně nadupaný report, ve kterém se dozvíte vyčerpávající informace o všem, co bylo zajímavé a důležité. Podíváme se na světoznámé firmy a jejich novinky, na umělecké instalace, na trendové barvy nebo na české zastoupení na výstavě.

Budete v obraze, jakoby jste v Miláně byli osobně :-)

V části podnikání potom navážeme na velmi užitečnou a inspirativní dubnovou přednášku Diany Turinové o budování značky (záznam je v archivu klubu k dispozici) a detailněji se zaměříme na to, co Diana mimo jiné zmiňovala – důležitost kvalitní vizuální podoby značky.

Proč je to důležité? Lidé obecně velmi intenzivně vnímají vizuální podněty. Působí totiž na jejich emoce, možná více než texty (které se kolikrát lidem ani nechce číst….) A vy proto můžete svým grafickým stylem, logem, barvami a fotografiemi přilákat právě ty pravé zákazníky, se kterými si sednete. Důležitá je také konzistentnost – napříč všemi vašemi marketingovými materiály musíte vyprávět stejný příběh.

V květnu si proto v klubu řekneme, jak to udělat, abyste zapůsobili na vaše potencionální zákazníky “na první pohled” – jak zvolit firemní styl, barvy, písma, jaké na logo, fotografie a další…
A i když nejste grafičtí designéři, poradíme, jak vše zvládnete udělat i sami.

A samozřejmě nebude chybět ani náš klubový časopis s novinkami z interiérového oboru za minulý měsíc.

Do klubu se můžete připojit od 1. do 7. května!

 

 

Těšíme se na Vás!