V předchozích dílech seriálu jsme se na schůzku s klientem perfektně připravili. Zbývá ale jedna důležitá věc. Podívat se na první schůzku také z pohledu samotného klienta.

Když se tak zamýšlím nad všemi „prvními schůzkami“, které jsem v době, kdy jsem navrhovala interiéry, s klienty měla, uvědomila jsem si, že tito klienti měli všichni něco společného.  Velmi často působili velmi nejistě, tak trochu zaraženě.  Nevěděli, co vlastně mají očekávat. Co říkat. Jejich motivace zavolat si mě byla jasná – chtěli hezky zařídit bydlení a nevěděli si s tím rady. Ale protože nikdy před tím službu designéra nevyužili, necítili se v té pozici vůbec dobře.

Je dost možné a pravděpodobné, že váš nový potencionální klient také ještě nikdy službu interiérového designéra nevyužil. A i když se to může zdát divné – protože přece tu službu využít chce – může mít různé pochybnosti a obavy.

Abyste si to dokázali lépe představit, vemte si třeba sebe, jak jste měli vy sami poprvé nějakou službu využít. Co třeba když jste měli jít poprvé na masáž? Jak jste se cítili? Přemýšleli jste, jak to asi bude probíhat, máte se svléknout hned, nebo až vám masér řekně? A pak se zabalit do ručníku? Nebo ne? A co když vám něco nebude příjemné? Atd. atd.

Pokračování článku je pouze pro členy Online designérského klubu.

Chcete – li pokračovat ve čtení, staňte se členem a zaregistrujte se.

Jste již v klubu? Přihlašte se.